အသက္ 7 ႏွစ္မွ 17 ႏွစ္အ႐ြယ္ရွိေသာ ကေလးမ်ားႏွင့္ ဆယ္ေက်ာ္သက္မ်ားအတြက္ အဂၤလိပ္ဘာသာစကားအကဲျဖတ္မႈႏွင့္ စာေမးပြဲမ်ား
ဆရာမ်ားမွ ေက်ာင္းသားမ်ား ကြၽမ္းက်င္ပိုင္ႏိုင္သည့္အရာမ်ားႏွင့္ တိုးတက္ရန္လိုအပ္သည့္အရာမ်ားကို ေျပာျပေပးပါမည္။ အကဲျဖတ္စစ္ေဆးမႈမ်ား၊ စြမ္းရည္မ်ားႏွင့္ စာသင္ခန္းအတြင္း လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားအေပၚ အေျခခံပါသည္။ သင့္ကေလး၏ အဂၤလိပ္စာတိုးတက္မႈကို ၾကည့္လိုေၾကာင္း ကြၽန္ေတာ္တို႔နားလည္ပါသည္။
သတင္းမ်ား၊ အသိေပးမႈမ်ား ပုံမွန္ရယူရန္
သင့္ကေလး၏ တိုးတက္မႈႏွင့္ပတ္သက္၍ သင့္ကို ပုံမွန္အသိေပးရန္ ကြၽန္ေတာ္တို႔ အေရးတယူေဆာင္႐ြက္ပါသည္။ အသိေပးမႈမ်ား ပုံမွန္ရယူရန္
- သင့္ကေလး၏ အေျခအေနကို learning hub တိုးတက္မႈျပဒက္ရွ္ဘုတ္တြင္ ၾကည့္ရႈပါ။
- သင္ခန္းစာႀကီးတစ္ခုစီ၏အဆုံးရွိ ကိုယ္တိုင္အကဲျဖတ္မႈကို ဖတ္ရႈပါ။
- ရလဒ္မွတ္တမ္းမ်ားကို လက္ခံရယူၿပီး သင့္ကေလး၏ ေအာင္ျမင္မႈမ်ားအတြက္ ေအာင္ပြဲခံလိုက္ပါ။
- လိုအပ္ပါက မိဘဆရာ ေဆြးေႏြးပြဲမ်ားတက္ေရာက္ႏိုင္ပါတယ္
ယုံၾကည္မႈအျပည့္ျဖင့္ အဂၤလိပ္ဘာသာစကားေျပာႏိုင္သူမ်ားကိုေမြးထုတ္ေပးျခင္း
အဂၤလိပ္ဘာသာစကားအကဲျဖတ္မႈမ်ားႏွင့္ စာေမးပြဲမ်ားသည္ ကေလးငယ္မ်ားကို ဘာသာစကားအေၾကာင္း ပိုမိုနားလည္သိရွိေစရန္၊ ပိုမိုယုံၾကည္မႈရွိေသာ အဂၤလိပ္ဘာသာစကားေျပာသူမ်ားျဖစ္ေစရန္ႏွင့္ ပိုေတာ္ေသာ ေလ့လာသင္ယူသူမ်ားျဖစ္ေစရန္ ကူညီေပးပါသည္။
အကဲျဖတ္မႈမ်ား၏ အလုပ္လုပ္ပုံ
ပုံစံခ်ထားေသာ အကဲျဖတ္မႈ |
အႏွစ္ခ်ဳပ္ အကဲျဖတ္မႈ |
ဆရာမ်ားသည္ ေလ့လာသင္ယူသူမ်ား အတန္းမ်ား၏ရည္မွန္းခ်က္မ်ားကို အၿမဲနားလည္ေစရန္ မိမိကိုယ္တိုင္အကဲျဖတ္မႈ၊ သူငယ္ခ်င္းမ်ား၏အကဲျဖတ္မႈ ႏွင့္ ပုံစံခ်ထားေသာပုံမွန္အကဲျဖတ္မႈမွ ျပန္လည္သုံးသပ္ျခင္းလႈပ္ရွားမႈမ်ား (ရည္မွန္းခ်က္မ်ား မွ်ေဝျခင္း>ျပန္လည္သုံးသပ္ေတြးေခၚျခင္း>အစီအစဥ္ခ်ျခင္း) တို႔ကို စဥ္ဆက္မျပတ္ ပါဝင္ေစပါသည္ | ဆရာမ်ားသည္ မဂၢဇင္း၏ ပေရာဂ်က္အပိုင္းကိုအသုံးျပဳၿပီး ေက်ာင္းသားမ်ားႏွင့္ မိဘမ်ားထံ တိုးတက္မႈအေၾကာင္း ရွင္းလင္းေျပာျပပါမည္။ |
ေက်ာင္းသားမွတ္တမ္းမ်ား၏ အလုပ္လုပ္ပုံ
ဆရာမ်ား၏ မွတ္တမ္းမ်ားတြင္ သင့္ကေလး၏ စြမ္းေဆာင္ရည္ႏွင့္ တိုးတက္မႈ ေျပာင္းလဲလာသည္မ်ား ပါဝင္ပါသည္။ အဓိက အကဲျဖတ္မႈစံႏႈန္းမ်ားမွာ ေအာက္ပါတို႔ ျဖစ္ပါသည္။အေျပာစြမ္းရည္ | ေက်ာင္းသား၏ အေျပာစြမ္းရည္ကို အသံထြက္၊ ေဝါဟာရ၊ ယုံၾကည္မႈရွိျခင္းႏွင့္ ႀကိဳးစားေျပာျခင္းတို႔ကို ၾကည့္ၿပီး အကဲျဖတ္ပါသည္။ |
အေရးစြမ္းရည္ | အေရးစြမ္းရည္ကို စာလုံးေပါင္းႏွင့္ ေဝါဟာရကို ၾကည့္ၿပီး အကဲျဖတ္ပါသည္။ အေတြးမ်ားအားအစီအစဥ္ က်က်နဲ႔ ေျပာလိုသည္ကို ထိေရာက္ေအာင္ေျပာႏိုင္ျခင္း ကိုလည္း သုံးသပ္ပါသည္။ |
အကူအညီမလိုဘဲ ေလ့လာသင္ယူႏိုင္ျခင္းႏွင့္ အိမ္စာ | အိမ္တြင္ အကူအညီမလိုဘဲ ေလ့လာႏိုင္မႈသည္ ေက်ာင္းသားမ်ား၏တိုးတက္မႈအတြက္ မရွိမျဖစ္အေရးပါပါသည္။ ၎ကို အိမ္စာၿပီးေျမာက္ျခင္း၊ အိမ္စာရဲ႕ အရည္အေသြးႏွင့္ learning hub မွာ ၿပီးေျမာက္ခဲ့ေသာ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားကို ၾကည့္ျခင္းအားျဖင့္ စစ္ေဆးႏိုင္ပါသည္။ |
သဒၵါ | မဂၢဇင္းမ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားမ်ား၏ သဒၵါစြမ္းရည္မ်ား တိုးတက္ေစရန္ႏွင့္ အဂၤလိပ္စာ အသုံးျပဳမႈ မွန္ကန္ေစရန္ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားပါဝင္သည္။ သင္တန္းကာလအတြင္း ၿပီးေျမာက္ခဲ့သည့္ ေလ့က်င့္ခန္းမ်ားမွတစ္ဆင့္ သဒၵါကို စစ္ေဆးသည္။ |
ေဝါဟာရ | ဆရာမ်ားသည္ အတန္းတစ္ခ်ိန္စီတိုင္းတြင္ စကားလုံးအသစ္မ်ား မိတ္ဆက္သင္ၾကားေပးသည္။ အဂၤလိပ္ဘာသာစကားျဖင့္ ဆက္သြယ္ေျပာဆိုမႈတစ္ေလွ်ာက္လုံးတြင္ သင္ယူခဲ့ေသာ ေဝါဟာရအသစ္ကို အသုံးျပဳရန္ ေက်ာင္းသားမ်ားကို အားေပးသည္။ ေက်ာင္းသားမ်ားကို သင္ခန္းစာတိုင္းတြင္ ေဝါဟာရအသုံးျပဳမႈအရ အမွတ္သတ္မွတ္ေပးပါသည္။ |
ေနာက္ဆုံးအကဲျဖတ္မႈ | ေနာက္ဆုံးအဆင့္သတ္မွတ္ျခင္းသည္ သင့္ကေလး၏ ရလဒ္မ်ား၊ စာသင္ခန္းအတြင္း ပါဝင္ေဆာင္႐ြက္မႈႏွင့္ အိမ္စာၿပီးေျမာက္မႈတို႔အေပၚ အေျခခံသည္။ |