ကလေးငယ်တွေဟာ ကလေးတွေအတွက် British Council မှ သင်တန်းတွေမှာ ကစားနည်းအခြေပြု သင်ရိုးတွေကနေတစ်ဆင့် အင်္ဂလိပ်စာ သင်ယူကြတယ်
ဂိမ်းများသည် ဘာသာစကားတစ်ခုကို သင်ယူရန် နည်းလမ်းကောင်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ စာလေ့လာချိန်တွင် ပျော်ရွှင်ခြင်းသည် ဉာဏ်ရည်ဉာဏ်သွေးထွက်ခြင်း၊ ပြဿနာဖြေရှင်းခြင်းနှင့် အခြားဘဝစွမ်းရည်များကို အားပေးသောကြောင့် ကလေးငယ်များအတွက် အထူးအရေးကြီးသည်။
ဂိမ်းတွေက သင့်ကလေးတွေဟာ လူမှုရေးကောင်းပြီး အပြန်အလှန် ဆက်သွယ်မှုလုပ်စေနိုင်တာကြောင့် နည်းအမျိုးမျိုးနဲ့ အင်္ဂလိပ်စာသင်ယူဖို့ ကူညီပေးနိုင်ပါတယ်။ သင့်ကလေးများသည် အင်္ဂလိပ်ဘာသာဖြင့် ညွှန်ကြားချက်များကို လိုက်နာတတ်ကြသည်၊ အင်္ဂလိပ်စကားလုံးများကို အက်ရှင်များနဲ့ ချိတ်နိုင်ကြပြီး အင်္ဂလိပ်လို ပြောဆိုခြင်းနဲ့ နားထောင်ခြင်းမှာ ယုံကြည်မှုတိုးလာကြတယ်။
ကလေးများကို ဝန်မပိစေရန်၊ ဆက်ရှင်များကို ဆယ်မိနစ်အထိသာ စီစဉ်ထားပါ။ မူလတန်းကျောင်းသားများသည် အတိုချုပ်နဲ့၊ ခပ်မြန်မြန်သင်ကြားမှုများကို အကောင်းဆုံးသင်ယူကြသည်။ ဒါက သူတို့ကြုံတွေ့ခဲ့တာတွေကို နားလည်စေပြီး မှတ်မိစေပါတယ်။
အားကစားပွဲများတွင် ပါဝင်သည့်အတွက် လူတိုင်းကို အကြံဉာဏ်ပေးရန်နှင့် ချက်ချင်းချီးမွမ်းရန်နှင့် အားလုံးကို ဂုဏ်ပြုပေးရန် အမြဲသတိရပါ။
ဒီမှာ သင့်ကလေးတွေ ကစားရတာကို ပျော်မွေ့ပြီး သင်ကြားမှုတစ်လျှောက်မှာ အင်္ဂလိပ်စာသင်ယူရမယ့် စမ်းသပ်မှု ကစားနည်းတွေထဲက တချို့ကို ဒီမှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။
အင်္ဂလိပ်ဘာသာစကားဖြင့် ကတ်ဂိမ်းများ
ကတ်ဂိမ်းများက သင့်ကလေး သင်ယူသိရှိလာသည့် အင်္ဂလိပ်စကားလုံးများကို သတိရစေသည်။ ဒါ့အပြင်၊ ကတ်ဂိမ်းတွေဟာ မြင်သာတဲ့အတွက်၊ သင့်ကလေးတွေကို အင်္ဂလိပ်ဘာသာစကားနဲ့ ဖော်ထုတ်နိုင်အောင် ကူညီပေးပါတယ်။ ယင်းက သူတို့ကို ပို၍ပင် အကူအညီမလိုဘဲ လွတ်လပ်စွာ၊ ပြောဆိုနိုင်ရန် ကူညီပေးသည်။
ဤနေရာတွင် သင့်ကလေးအား အင်္ဂလိပ်စာသင်ယူရန် ကူညီပေးနိုင်သည့် ကတ်ဂိမ်းအနည်းငယ်ပါရှိသည်။ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ အခမဲ့ အင်္ဂလိပ် flash ကတ်တွေကို ပုံနှိပ်ဖို့အတွက် ကမ်းလှမ်းထားတဲ့ ကျွန်မတို့ဝက်ဘ်ဆိုက် LearnEnglish Kidsကို အကြံပြုပါတယ်။
Snap!
ရည်မှန်းချက်-
ကတ်အများဆုံး စုဆောင်းဖို့ ကစားတယ်။ တူညီတဲ့ ကတ်အတွဲတစ်စုံ ရှိလာသည်နှင့် 'Snap။' ဟု ပထမဆုံးပြောဆိုခြင်းဖြင့် ကတ်များကို သင်စုဆောင်းနိုင်သည်
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
ပုံမှန်ကစားသည့် ကတ်များ သို့မဟုတ် အထူး 'Snap!' ကတ်များ
ကစားနည်း:
-
သာမန်ကတ်တစ်ထုပ်ကိုယူပြီး ၎င်းတို့ကို ကစားသမားများကြားမှာ အညီအမျှ ဝေပါ (အနည်းဆုံး လူနှစ်ဦး၊ အများဆုံး အရေအတွက် မရှိပါ)။
-
ကစားသူတွေက သူတို့ရဲ့ ကတ်တွေကို မကြည့်နိုင်ဘူး။ လူတိုင်းရှေ့မှာ၊ ကတ်တစ်ချပ်ကို မျက်နှာမူပြီး၊ အလှည့်ကျချသွားကြတယ်။
-
တူညီတဲ့ကတ်တစ်ခုအပေါ်မှာ နောက်ကတ်တစ်ခုချထားသောအခါ (ဥပမာ Queen ကတ် နှစ်ကတ်ကို တွေ့လိုက်တယ်)၊ 'Snap!' ဟု ပထမဆုံးအော်ပြောသော ကစားသမားသည် ယခုအချိန်အထိ ချထားပြီးဖြစ်သော ကတ်အားလုံးကို အနိုင်ရပါသည်။
-
ကစားသမားတစ်ဦးတည်းသာ ကတ်များရှိသည်အထိ ဂိမ်းကို ဆက်လက်ကစားသည်။ အနိုင်ရရှိသူသည် ကတ်အများဆုံးရှိသူဖြစ်သည်။
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
ဤဂိမ်းသည် သင့်ကလေးများအား အင်္ဂလိပ်စကားလုံး 'Snap' ကို သင်ယူရန် ကူညီပေးသော်လည်း၊ ပြိုင်ပွဲတစ်ခုရှိသည့်အခါ ကတ်နံပါတ်နှင့် ဝတ်စုံကို အင်္ဂလိပ်ဘာသာဖြင့် ပြောပြရန် တောင်းဆိုခြင်းဖြင့် ၎င်းတို့၏ ဝေါဟာရကို တိုးချဲ့နိုင်ပါသည်။ အင်္ဂလိပ်ဘာသာဖြင့်၊ ကတ်နာမည်များမှာ spade များ၊ club များ၊ heart များ၊ diamond များဖြစ်သည်။
မှတ်ဉာဏ်ဂိမ်း
ရည်မှန်းချက်-
တူညီတဲ့ကတ်အစုံ ဘယ်မှာလဲဆိုတာ သတိရရန်။ တတ်နိုင်သလောက် ကတ်များစွာ စုဆောင်းပါ
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
'မှတ်ဉာဏ်ဂိမ်း' ကတ်တွေမှာ တိရစ္ဆာန်တွေ၊ လူတွေ ဒါမှမဟုတ် အရာဝတ္ထုတွေရဲ့ ပုံတွေ ပါလေ့ရှိတယ်။ သင့်တွင် ဤအထူးကတ်များ မရရှိနိုင်ပါက၊ သင်သည် နံပါတ်များပါသော ကစားစရာကတ်များကို အသုံးပြုနိုင်သည်။ စုံဂဏန်းပါတဲ့ ကတ်အတော်များများ ရှိမယ်ဆိုရင်၊ ကတ်တစ်ခုစီက အတွဲတစ်တွဲ လုပ်နိုင်ပါတယ်။
ကစားနည်း:
-
ဤတွဲဖက်ရသည့်ဂိမ်းသည် 'Snap!' ထက် ပို၍စဉ်းစားရပြီး ဆူညံမှုပို၍ နည်းပါသည်။ ကတ်အားလုံးကို စားပွဲပေါ်တင်ထားပါ။ အချင်းချင်း မထိနိုင်အောင် ကတ်တွေကို ဖြန့်ထားလိုက်ပါ။
-
ထို့နောက် ကစားသမားများသည် ကတ်နှစ်ကတ်ကို အလှည့်အပြောင်းပြုလုပ်ကာ - တူညီသော ကတ်အတွဲတစ်စုံကို တွေ့ပါက သူတို့သည် ထိုကတ်အတွဲကို အနိုင်ရရှိပြီး - နောက်တစ်ခေါက်ကို ထပ်လုပ်ဆောင်မည် ဖြစ်ပါသည်။
-
အနိုင်ရသူသည် ဂိမ်းပြီးဆုံးချိန်တွင် ကတ်အတွဲအများဆုံးအနိုင်ရသည့် ကစားသမားဖြစ်သည်။
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
ကစားသူများသည် ကတ်တစ်စုံကို အနိုင်ရရန်၊ တူညီသော ကတ်များ၏ အစဉ်လိုက်ကို သတ်မှတ်နိုင်ကြသည်။ ဥပမာ၊ 'ဘယ်ဘက်က ဒုတိယကတ်နဲ့ ညာဘက်က တတိယကတ်ကတော့ တူညီပါတယ်။'
ဘောပင်နှင့် စာရွက် ဂိမ်းများ
ဘောပင်နှင့် စာရွက် ဂိမ်းများသည် မူလတန်းကလေးများအား အင်္ဂလိပ်ဘာသာဖြင့် စာဖတ်ခြင်းနှင့် ရေးနိုင်စွမ်းကို တိုးတက်ကောင်းမွန်စေသည်။
ဘက်စ်ကားကို ရပ်ပါ
ရည်မှန်းချက်-
မူရင်းစကားလုံးများကို သင်တွေးနိုင်သလောက် များများချရေးပါ
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
ကစားသမားတစ်ဦးစီအတွက် ဘောပင်နှင့် စာရွက်တစ်ရွက်
ကစားနည်း
အင်္ဂလိပ်စာသင်တန်းများတွင်၊ မူလတန်းကျောင်းသားများအတွက် လူကြိုက်အများဆုံး အင်္ဂလိပ်သင်ယူခြင်း လှုပ်ရှားမှုများအနက် တစ်ခုဖြစ်ကြောင်း ကျွန်ုပ်တို့တွေ့ရှိရသည် – နောက်ပြီး အင်္ဂလိပ်စကားလုံးများ တိုးများလာခြင်းအတွက် အလွန်ကောင်းကြောင်း တွေ့ရှိရသည်
-
ပထမဦးစွာ၊ အမျိုးအစားငါးမျိုးကို ရွေးချယ်ပါ၊ ဥပမာအားဖြင့် 1. ခံစားချက်များ 2. အားကစားများ 3. adjectives (နာမဝိသေသနများ) 4. ဟင်းသီးဟင်းရွက်များ 5. သစ်သီးဝလံများ။
-
ထို့နောက်၊ ကျပန်း alphabet တစ်စောင်ကို အိတ်တစ်ခုမှ နှိုက်ယူခြင်းဖြင့် သို့မဟုတ် အွန်လိုင်းကျပန်းရွေးချယ်ခြင်း တစ်ခုကို အသုံးပြုခြင်းဖြင့် ရွေးချယ်ပါ။
-
ရွေးချယ်ထားသော စာလုံးဖြင့်အစပြု၍၊ အမျိုးအစားတစ်ခုစီရှိ အင်္ဂလိပ်လို စကားလုံးများစွာကို တတ်နိုင်သမျှ များများရေးရန် ကစားသမားများအား တောင်းဆိုပါ။ ဥပမာ၊ စာလုံးသည် 'T'ဖြစ်သည်ဆိုလျှင်၊ ကျောင်းသားများမှ
1. မောပန်းနေသည် ဟု ရေးသားနိုင်သည်။ 2. တင်းနစ် 3..ယုံကြည်ခြင်း၊ 4 Turnip 5.တန်ဂျရင်း။
လူတိုင်းသည် အမျိုးအစားအားလုံးအတွက် စကားလုံးတစ်လုံးစီကို ရေးပြီးသည်နှင့်၊ တစ်စုံတစ်ယောက်မှ 'Stop the bus!' ဟု အော်ပြီး ကစားသမားများသည် ၎င်းတို့၏ စာလုံးများကို ကျယ်လောင်စွာ ဖတ်ကြပါသည်။ ကစားသမားများသည် မည်သူမျှမရေးသားခဲ့သော စကားလုံးများအတွက်သာ အမှတ်များရရရှိသည် - မူရင်းနှင့် ထူးခြားသော စကားလုံးများကို သိရှိခြင်းအတွက် သင်အမှတ်များ ရရှိသည်။ ပထမဦးဆုံး ဆယ်မှတ်ရရှိသူသည် အောင်နိုင်သူ ဖြစ်ပါသည်။
ငါဘယ်သူလဲ။ နာမည်ကျော်ပုဂ္ဂိုလ်ရဲ့ နာမည်ကို ပြောပါ
ရည်မှန်းချက်-
ထင်ပေါ်ကျော်ကြားသူတစ်ဦး၏ အမည်ကို ခန့်မှန်းနိုင်ဖို့ မေးခွန်းများမေးကာ ဖြေဆိုရန်
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
စက္ကူပြား ဒါမှမဟုတ် sticky note တွေ
ကစားနည်း:
-
ဤဂိမ်းသည် အများအားဖြင့် ထင်ပေါ်ကျော်ကြားသူများ၏ အမည်များကို အသုံးပြု၍ ကစားသော်လည်း၊ စာအုပ်များ၊ တိရစ္ဆာန်များ၊ ရုပ်ရှင်များ၊ ကာတွန်းဇာတ်ကောင်များ၊ နှင့် နိုင်ငံများ အပါအဝင် မည်သည့်အမျိုးအစားအတွက်မဆို ရွေးချယ်အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။
-
ကစားသမားတစ်ဦးစီသည် ထင်ပေါ်ကျော်ကြားသူတစ်ဦး၏ အမည်ကို sticky note ပေါ်တွင် ရေးမှတ်ပြီး ၎င်း၏ ညာဘက်လူ၏ နဖူးပေါ်တွင် ကပ်ထားပါ။ သူတို့အား နာမည်တွေကို မမြင်စေပါနှင့်။
-
ကစားသူများသည် တစ်ချိန်တည်းတွင် အခြားသူအားလုံးကို yes/no မေးခွန်းများ အလှည့်ကျ မေးနိုင်သည်။ မေးခွန်းတွေက နဖူးပေါ်က sticky note မှာရေးထားတဲ့ နာမည်ကို ရှာဖွေဖို့ ကူညီပေးသင့်တယ်။ ဥပမာအားဖြင့်၊ "ဒီပုဂ္ဂိုလ်က အမျိုးသမီးလား" ဒါမှမဟုတ် "ဒီလူက အက်ရှင်ဇာတ်ကားတွေမှာ နာမည်ကြီးလား"။
-
အနိုင်ရသူသည် သူတို့၏နဖူးပေါ်တွင် သူတို့၏ sticky note ပေါ်မှ နာမည်ကို မှန်ကန်စွာ ခန့်မှန်းခဲ့သော ပထမဆုံးပုဂ္ဂိုလ် ဖြစ်သည်
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
နာမည်ကြီးလူတွေကို သုံးနေဖို့ မလိုပါဘူး။ ကစားသမားများအားလုံး သိနိုင်ချေရှိသည့် ကာတွန်းဇာတ်ကောင်များ သို့မဟုတ် လူအမည်များကို အသုံးပြုပါ။
စောင့်နေတဲ့အချိန်ကို ဖြည့်ပေးမယ့် ဂိမ်းတွေ
ကားအကြာကြီးစီးရတဲ့ခရီးပေါ်မှာလား ဒါမှမဟုတ် စူပါမားကတ်မှာ တန်းစီနေတာလား။ အချိန်ကုန်နိုင်ဖို့ ကစားနိုင်တဲ့ ဂိမ်းတချို့ကို ဒီမှာ ဖော်ပြထားပါတယ်။ မည်သည့်ပစ္စည်းကိရိယာမျှ မလိုအပ်ပါ။
ဆရာ၏ ကြောင်
ရည်မှန်းချက်-
နာမဝိသေသနများကို တတ်နိုင်သမျှ များများတွေးပါ
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
တစ်ခုမှ မလိုအပ်ပါ
ကစားနည်း:
-
ဤဂိမ်းကို နှစ်ပေါင်းရာနှင့်ချီ၍ ကစားခဲ့ကြပြီ။ သင့်ကလေးတွေအတွက် adjective တွေကို လေ့ကျင့်ပေးပြီး အင်္ဂလိပ်စကားပြောဖို့အတွက် ပျော်စရာကောင်းတဲ့ နည်းလမ်းဖြစ်ပါတယ်။
-
ကစားသမားအားလုံး 1၊ 2၊ 3၊ 4 စည်းချက်နဲ့၊ အချင်းချင်း အချိန်မီ လက်ခုပ်တီးပါ။
-
ပထမကစားသမားမှ၊ လက်ခုပ်တီးသံအား စည်းချက်ညီညီဖြင့်၊ သူတို့အလိုရှိသော မည်သည့် adjective (နာမဝိသေသန) ကိုမဆို ထည့်သွင်း၍ 'The teacher’s cat is a (fat) cat' ကို ပြောပါသည်။
-
ဒုတိယကစားသမားသည် ယခင် adjective (နာမဝိသေသန) ၏ နောက်ဆုံးအက္ခရာဖြင့် အစပြုသော adjective (နာမဝိသေသန) ကို စဉ်းစားရပါမည်၊ ဥပမာ၊ 'The teacher’s cat is a (terrible) cat။'
-
လက်ခုပ်တီးရင်း အချိန်မီအောင် နာမဝိသေသနတစ်ခုကို တစ်စုံတစ်ယောက်မှ မတွေးနိုင်တော့မချင်း ဂိမ်းကို ဆက်လက်ကစားသည်။
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
သင့်ကလေးရဲ့နာမည်ကိုသုံးပြီး ဂိမ်းကို ကိုယ်ပိုင်ပုံစံဖြစ်အောင် လုပ်ပါ၊ ဥပမာ 'Jaime ရဲ့ ကြောင်က]...'။
ကျွန်မရဲ့ မျက်လုံးလေးနဲ့ သူလျှိုလုပ်တယ်
ရည်မှန်းချက်-
အခြားကစားသမားတစ်ဦး မြင်နိုင်သည့် အရာဝတ္ထုတစ်ခု၏ အမည်ကို ခန့်မှန်းနိုင်ရန် သင်ကြိုးစားသည်။ ဒီဂိမ်းဟာ သင့်ကလေးရဲ့ အင်္ဂလိပ်စာလုံးပေါင်းနဲ့ အသံထွက်ကို တိုးတက်စေဖို့အတွက် ကောင်းပါတယ်
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
တစ်ခုမှ မလိုအပ်ပါ
ကစားနည်း:
-
ဤဂိမ်းတွင်၊ လူတစ်ဦးသည် သတ်မှတ်ထားသော သူလျှိုတစ်ဦးဖြစ်ပြီး၊ အခြားလူအားလုံးက ၎င်းတို့ သတိထားမိသည့်အရာကို ခန့်မှန်းရမည် ဖြစ်ပါသည်။
-
ဂိမ်းသည် 'ကျွန်မရဲ့ မျက်လုံးလေးနဲ့၊ သူလျှိုလုပ်တယ်၊ ဒီအက္ခရာနဲ့စတဲ့ တစ်ခုခုဖြစ်တယ်…'၊ နောက်ပိုင်းမှာ လျှို့ဝှက်ဆန်းကြယ်တဲ့ အရာဝတ္ထုရဲ့ ပထမဆုံးအက္ခရာပါ ပါလာတယ်။ ဒါကြောင့် စားပွဲတစ်လုံးကို ကြည့်နေမယ်ဆိုရင် 'ကျွန်မရဲ့ မျက်လုံးလေးနဲ့၊ သူလျှိုလုပ်တယ်၊ T အက္ခရာနဲ့စတဲ့ တစ်ခုခုဖြစ်တယ်…' လို့ ပြောနိုင်တယ်၊
-
သင့်ကလေးတွေကို yes/no မေးခွန်းတွေကို လေ့ကျင့်စေချင်တယ်ဆိုရင်၊ ကစားသူတွေက မေးခွန်းဆယ်ခုအထိ မေးနိုင်တဲ့ ဗားရှင်းကို ကစားနိုင်ပါတယ်၊ ဥပမာ 'ကားအပြင်မှာရှိတာလား'၊ 'ဘောလုံးထက် ပိုကြီးသလား' လို့ မေးနိုင်ပါတယ်။
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
ဂိမ်း၏ နောက်ထပ်ပုံစံတစ်ခုမှာ ပထမစာလုံးအစား၊ အရာဝတ္ထု၏အရောင်ကို ပြောခြင်း ဖြစ်ပါသည်။
ဈေးသွားပြီး ငါဒါကို ရခဲ့တယ်…
ရည်မှန်းချက်-
စျေးဝယ်စာရင်းမှ အရာဝတ္ထုများကို တတ်နိုင်သမျှ များများ မှတ်မိရန်ကြိုးစားသည်။ ဒါက ကလေးကို သူတို့ရဲ့ အင်္ဂလိပ်ဝေါဟာရကို တိုးမြှင့်ပေးဖို့ ကောင်းတဲ့ နည်းလမ်းတစ်ခုပါ
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
တစ်ခုမှ မလိုအပ်ပါ
ကစားနည်း:
-
ဤမှတ်နိုင်စွမ်းဆိုင်ရာ ဂိမ်းတွင် ကစားသမားများသည် စိတ်ကူးယဉ် စျေးဝယ်ခြင်းတောင်းတစ်ခုထဲသို့ ပစ္စည်းများထည့်ရန် အလှည့်ကျ လုပ်ဆောင်ကြပါသည်။ ပထမကစားသမားက 'ဈေးသွားပြီး နာနတ်သီးတစ်လုံး ရခဲ့တယ်' လို့ပြောနိုင်တယ်။'
-
ဒုတိယကစားသမားက 'ဈေးသွားပြီး နာနတ်သီးတစ်လုံးနဲ့ လက်ဖက်ရည်ရခဲ့တယ်' လို့ ထပ်ဖြည့်ပေးနိုင်တယ်။'
-
စာရင်းပိုကြီးလာသည်နှင့်အမျှ ဂိမ်းသည် ဆက်လက်သွားနေပါသည်။ ကစားသမားတစ်ဦးသည် အရာတစ်ခုကို မေ့သွားသည့်အခါတွင် သို့မဟုတ် အကြာကြီး တုံ့ဆိုင်းသွားသောအခါတွင်၊ ၎င်းတို့သည် ဂိမ်းမှ ထွက်ရပါသည်။ ကစားသမားတစ်ဦးကျန်သည်အထိ ဂိမ်းသည် ဆက်လက်သွားနေပါသည်။
အကောင်းဆုံး အကြံပေးချက်-
အချို့သောလူများတွင် ဝယ်ယူသည့်အရာများကို အက္ခရာစဉ်အလိုက် လုပ်ဆောင်ရမည်၊ ဥပမာအားဖြင့် 'apples, bread, carrots’ နှင့် စသည်ဖြင့်ဟူသော စည်းမျဉ်းတစ်ခု ရှိပါသည်။ ဤဂိမ်းပုံစံက သင့်ကလေးအား သူတို့၏အင်္ဂလိပ်အက္ခရာအစဉ်လိုက်ကို လေ့ကျင့်ပေးစေသည်။
Simon says
ရည်မှန်းချက်-
ညွှန်ကြားချက်များကို ဂရုတစိုက် အာရုံစိုက်စေပြီး၊ အမှားမလုပ်မိစေရန်။ ဤဂိမ်းသည် ကလေးများတွင် အင်္ဂလိပ်နားထောင်နိုင်စွမ်းကို ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက်စေသည်။
သင်ထောက်ကူ ပစ္စည်းများ-
တစ်ခုမှ မလိုအပ်ပါ
ကစားနည်း:
-
ဤဂိမ်းတွင်၊ ကစားသူတစ်ဦးကို 'Simon' ဟုခေါ်သည်။ သူတို့က အက်ရှင်တွေလုပ်ပြီး တခြားကစားသမားတွေကို ပုံစံတူလိုက်လုပ်ခိုင်းတယ်။
-
သူတို့ရဲ့ညွှန်ကြားချက်တွေကို 'Simon says…’' နဲ့ အမြဲစတင်ကြတယ် ဥပမာ၊ "ဆိုင်မွန်က ပြောပါတယ်... သင်၏နှာခေါင်းကို လက်ညှိုးနဲ့ထိပါ" ဒါမှမဟုတ် "ဆိုင်မွန်က ပြောတယ်… လက်မောင်းကို ဝှေ့ယမ်းလိုက်ပါ"
-
သို့သော် ကစားသမားများသည် သူတို့စကားလုံးများ 'Simon saysကို ကြားရသောအခါသာ အက်ရှင်များကို လုပ်သင့်သည်။ ဆိုင်မွန်ပြောသည်ဟု မပြောဘဲ သို့မဟုတ် ထိုပုဂ္ဂိုလ်က မတူညီသောအရာတစ်ခုကို ပြောလိုက်သောအချိန်တွင် သူတို့သည် အက်ရှင်များကို လုပ်မိသည်ဆိုလျှင် - ဥပမာ၊ 'သင် ၏ ခြေချောင်းများကို တို့ပါ' - သူတို့သည် ကစားပွဲမှ ထွက်ရလိမ့်မည်။